k

k

پیام های کوتاه
  • ۲۸ تیر ۹۲ , ۱۴:۰۵
    %)
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۵/۱۷
    kkk
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۹۴، ۱۱:۲۸ - سعید
    مرسی

دیروز

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۴۹ ب.ظ

دیروز اتفاقای جالبی افتاد .یکی اینکه اول صبح خبر دادن که حقوقم اضافه شده و شاید یک ساعت بعدش آقایی کاملا منطقی خودشون رو به من معرفی کرده و تمایل خودشون رو برای شناختن من اعلام داشتند . ( چقدر کتابی !! )    *:P tongue

فکر میکنم شناختن آدم ها به صورت کاملا منطقی و کنترل شده هیچ اشکالی نداره  *:) happy  .  این آقا هم کاملا منطقی بودن پس دلیلی برای رد کردن همین جوری نمیدیدم . ضمن اینکه خودم هم دوست دارم آدم ها رو بشناسم چرا که تجربه این موارد  برای زندگی آیندم بسیار به دردم می خوره . به خاطر همین ایمیلم رو به ایشون دادم تا اگر حرفی دارن از طریق ایمیل منتقل بشه . تا حالا هم چند تا ایمیل زده . هر زمان احساس کنم چیزی غیر از ادعای منطقی خودشون دارن بلافاصله قطع خواهم کرد ! *:> smug


بعد از ساعت کاری رفتم پیش pc guy  . اونم موافق بود . 



  • سمانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی